9 Aralık 2011 Cuma

Yılbaşı Çekilişi - Çam Ağacınızın Altına Hediye Bırakıyorum ^

katılmak için;

http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2011/12/ylbas-cekilisi-cam-agacnzn-altna-hediye.html

^


Bu yıl benim yılım olsun istiyorum. Yani dileyen herkesin olsun tabii..

2012 benim mezuniyet yılım
2012 benim asıl  hayata adım attığım yılım
2012 benim o hayallerime kavuşacağım yılım
.
.
.
(umarım)

Normalde yılbaşında pek hediye almam, kendim yapmayı daha çok severim. Tabi ufak, minik notlarla. Kalpten gelen dileklerin yazılı olduğu yazılarla beraber.

Sevdiklerime hediyelerini yapmaya başladım.

Size de göndermek isterim.
Peki ya hediye ne???

Süprizzz!! (sürpriz midir süpriz mi hala bilemem :))


Yapacağım çekilişle 2 güzel insana gidecek bu hediye(leri)m :) 
Blogumu fazla takip eden olmadığı için şanslısınız ona göre :)

Yapmanız gereken tek şey 11 Aralık Pazar saat 00:00 a kadar bu yazıyı blog/facebook/twitter hesabınızdan herhangi birinde paylaşıp, linkini yorum olarak bu yazının altına eklemek. Yeni yıl dileklerinizi de unutmayın ^^


Kolay değil mi?
Bol şanslar ^^



 PS:Bu postu cumartesi yayınlayacaktım ama önümüzdeki günlerde bloga girmem pek mumkun olmayacağı için bugunden yayınlıyorum canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder