22 Aralık 2011 Perşembe

VEE GELELİM BENİM HEDİYE ÇEKİLİŞİMEE :)

katılmak için buyrun ;

http://kucukperinindukkani.blogspot.com/2011/12/vee-gelelim-benim-hediye-cekilisimee.html


Yeni yıl dolayısıyla bir hediye çekilişi yapmak istedim. Ben hediye çekilişi yaparken o kadar mutlu oluyorum ki hem yorumlarınıza hem birilerini mutlu ederken.. Bu yıl da bir hediye çekilişi yapmak yine birini mutlu etmek istedim :) Yeni yıla az bir zaman kaldığı için çekiliş süresini biraz uzun tutacağım. 



Çekilişimiz 15 Ocak 2012 tarihinde sona erecek:)

Daha önceki tüm ürünlerimin ve hediye çekilişimin postunu silmiştim keşke silmeseymişim :(

Şimdiiiiiii gelelim hediyemizeeee :)




Sizler için bir parfüm seçtim. Bu parfümü resmen kokusuna aşık olarak aldım :) O kadar sexi ki karşınızdakini kokunuzla hipnoz edeceksiniz :) Bu yukarıdaki fotoğrafta jelatini üzerinde fakat içindekini de gösterebilmek için jelatinini çıkarmam gerekti. Yoksa böyle tek bir fotoğrafla hem anlamsız hemde kötü oluyordu.


Veeee bu fotoğrafta jelatini açıldıktan sonraki hali :) Sevgili bloggerlarım umarım beğenirsiniz :) 






Son olarak bu parfümü kazanmak için yapmanız gerekenleri söylemek istiyorum :)








1-) İlk olarak blogumun izleyicisi olmanız gerekiyor..


2-) Kendi blogunuzda duyurmanız gerekiyor. Varsa Facebook ve Twitter da yayınlarsanız çok memnun olurum :) ve duyurduğunuz postun linkini yorumunuza eklemeniz gerekiyor:)


3-) Son olarak bu postun altına bırakacağınız yorumunuza sizden yeni yılda neler beklediğinizi yazmanızı istiyorum :)



Eveeettt işte bu kadar bloggerlarım :) Aaa bu arada yorumunuza kazandığınıza dair mail yollayabilmem için mail adresinizi eklemeyi lütfen unutmayın :) Hepinize mutlu mutlu, bol kazançlı, başarılı ve huzurlu yeni bir yıl diliyorum ve sizleri kocaaammnaaann öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder