2 Aralık 2011 Cuma

HEDİYE | TRIWA'dan Zamanınıza Layık Bir Saat

katılmak için;

http://style-boom.blogspot.com/2011/11/triwa-saat-modelleri-2012.html


Size bu hafta da sürprizim var dememiş miydiim:) Noelboom zamanları geldiiii (hadi bi yandan içinizden jingle bells söyleyin, detone olmaktan çekinmeyin hohohoo:))
Styleboomerlar bilir ki ben hep "aksesuar" derim, mükemmeliğin, bir görünümü farklı stillere büründürmenin, ruh halinin yansıması hep aksesuardadır. İşte bu çeşit çeşit aksesuarlar arasında, bazı insanlar saatlerine farklı şekilde düşkündür. Ben uzun süredir 2 saat arasında gidip geliyorum, biri anneannemden çiziklerle dolu, ve her çiziği beni gülümseten vintage bir saat; diğeri annemden mezuniyet hediyesi. Demek ki ben saatini "özel" birşeylerle anlamlandıran gruptanım:)

Yeni saatim ise TRIWA'dan yine bir çeşit mezuniyet hediyesi, yani yine bir anıyla bana özel. Şimdi bir tane de ben size hediye edeceğim; otobüs beklerken, havaalanı kontrolünde öterken, randevunuza geç kalmış hızlı adımlarla yürürken, sınıfta zil çalsın diye oturmuş sabırsızlanırken, gece 12 olsun da "sevdiğimin doğumgününü ilk ve en önce ben kutlayayım" diye düşünürken, "kaç saat oldu nerdesin be adam grrr" diye hesap sorarken siz de beni hatırlayın diye ♥



TRIWA, Facebook sayfasından görebileceğiniz gibi bir sürü çeşide sahip! Her karaktere, her stile, hele son zamanların en hit trendi olan bol bol bilezikle takılmaya müsait bir dolu çeşidi var. Ben sizin için, adını Rusya imparatorluğunun son hükümdarı Çar Nicholas II'nin en küçük kızı Düşes Anastasia Nikolaevna'dan alan "Anastasia" modelini seçtim. Bahtınız benzemesin ama ismi çok havalı cismi çok kokoştu, seçimimde bunlar etkili oldu:)

Hediyeye geçmeden sormak istiyorum bizi hep yenen, hep şaşırtan "zaman"ı elinizde olsa geri mi almak isterdiniz, ileri mi? Siz bir "keşke" insanı mısınız yoksa bir "dilek" insanı mı? Bazen o bazen diğeri mi? Peki ya seçmeniz gerekse:) Mesela şimdi olacağı gibi...
Evet gelelim hediyemizeee lallaaaa:)
Yukarıdaki fotoğrafta TRIWA marka "Anastasia Dandy" cici şanslı Styleboomer’ını arıyooor ♥

Peki ne yapmanız gerekiyor? 04 Aralık Pazar geceyarısına kadar
  • Öncelikle bir Styleboomer yani bu blogun “İzle”yicisi olmalısınız (buton sayfanın altında)
  • Sonra TRIWA Türkiye Facebook sayfasına tıklayarak “Beğen”ivermelisiniz
  • Son olarak gözlerinizi kapayıp bana “Elimde olsa zamanı geri (ya da ileri) almak isterdim...” diye başlayıp zamanı nereye çekerdiniz yazmalı ve yorumunuzun sonuna MAIL ADRESİNİZİ eklemeyi unutmamalısınız. Örnek mi?

"Elimde olsa zamanı 11 sene öncesine mezuniyet günüme alır ve aklımı
başıma devşirip
okuldan hızla kaçardım:)"

ya daa

"Elimde olsa zamanı 1800ler İngilteresi'ne götürür, kır şatolarından birinde Mr. Darcy'yi beklerdim:)"

ya daa

"Elimde olsa zamanı ileri alır, ışınlanmanın icat edildiği yüzyıllara
gider trafik çilesinden kurtulurdum oooh:)"

şeklinde:) Çok merak ediyorum zamanı nasıl bükeceksiniz:)

ÖNEMLİ:
Yarışma kurallarına uymayan yorumlar ve adsız yorumlar maalesef onaylamayacak, şanslı Styleboomer çekilişle belirlenerek tembellik etmezsem 05 Aralık Pazartesi günü yine buradan duyurulacak. Hadi bakalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder