26 Aralık 2011 Pazartesi

Hediye Çekilişi : Neutregena Cilt Bakım Seti + Gabrini Ojeler

katılmak için;

http://www.allaboutilknur.com/2011/12/26/hediye-cekilisi-neutregena-cilt-bakim-seti-gabrini-ojeler/

İyisiyle kötüsüyle koskoca bir yılı geride bırakıyoruz. Bende biten yılı güzel hatırlayıp, yeni yıla müthiş bir başlangıç yapmak adına küçük bir yeni yıl çekilişi yapmaya karar verdim.
Bu çekilişi hazırlamam konusunda bana destek olan Johnson &Johnson Firmasına ve çok kıymetli Sofi Hanım’a teşekkür ediyorum. Kendileri sizler için bu cilt bakım setini hazırladılar. Bende bu sete koleksiyonumdan 4 tane Gabrini oje ekledim. Umuyorum beğenirsiniz. Setin içinde neler var şöyle bir bakalım.
Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleyicisi
Neutrogena Pembe Greyfurt Peeling
Neutrogena Besleyici Bakım Kremi
Johnson’s Baby Temizleme Mendilleri
Gabrini Ojeler M103, N16, N04, D53
 Peki bu seti kazanmanız için ne yapmanız gerekli?
1- Sağ üst köşede yer alan İzleyiciler kısmından sitemin takipçisi olmanız, (zorunlu şart, takipçi olmayanlar çekiliş dışında kalacaklardır)
2- All About İlknur ve Neutrogena’nın facebook sayfalarını beğenmeniz gerekiyor. (Facebook Kullanıcıları için geçerli şart )
Bu şartları yerine getirdikten sonra bu yazının altına bir yorum bırakarak çekilişe dahil olabilirsiniz.
Çekiliş 31.12.2011 tarihinde sona erecek olup, talihliyi 01.01.2012 tarihinde açıklayacağım.
Herkese Bol Şans Dilerim

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Neutrogena ürünleri kullandığım için hediyeler çok cazip geldi, iyi seneler diliyorum.
    saadettopcu@gmail.com Etkin haberci

    YanıtlaSil