22 Aralık 2011 Perşembe

REÇEL GİBİ BİR YENİ YIL ÇEKİLİŞİ..:)

KATILMAK İÇİN;

http://hayatreceli.blogspot.com/2011/12/recel-gibi-bir-yeni-yil-cekilisi.html?spref=tw

Merhaba reçeller Yeni yıl çekilişleri bir çok  blogta yapılmakta, düşündüm benim neyin eksik deyiverirken buldum kendimi:) ve bende yapmaya karar verdim.
Yılbaşından sonra çok değerli bir arkadaşımın açacak olduğu www.karmatakı.com (daha site yapım aşamasında açıldığında sizlere haber vereceğim) dan bana yapılan bir jesti sizlerle paylaşmak istedim.  Bu site altın ve gümüş çeşitlerini müşterileriyle buluşturacak. Çok güzel şeyler olacak benden söylemesi.
 Şimdi gelelim hediye olarak ne var:)


Yukarıda görmüş olduğunuz yeni yılda altın ve gümüşte trend olacak olan uğur böceği kolyesi ve küpesi bunlar altın kaplama 925 ayar gümüştür sevgili reçeller.

Bu takımı kazanmak için yapmanız gerekenler aynen de şöyledir. 
1- İlk önce İzleyicim olmanız gerek. En üstte bu siteye katılın butonuna basmanız yeterli:) (beni izleyin anacımmmm…)
2- Sonra soracağım sorunun içinizden gelen cevabını yorumlara yazmak ve mail adreslerinizi eklemek.
3-Facebook ve twitter da bu çekilişi duyurmak. Varsa BLOĞUNUZDA DUYURMAK (bak bu önemli)

İşlem tamamlanmıştır şekerli reçellerim..Haydi bakalım artık sıra beklemekte…
Bende beni en çok etkileyen cevaba bu güzel takıyı göndereceğim…
Beyinler çalışsın, gönüller bir olsun efendim…
Şimdi sorumu soruyorum;
Sizce hayatınızda ki en önemli tadı nerde ve ne zaman aldınız?

Çekiliş 29 aralık gününe kadar devam edecektir.
Evet bekliyorum reçellerim…herkese bol şans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder