14 Aralık 2011 Çarşamba

buldumbuldum ile yeni yıl kampanyamız..

KATILMAK İÇİN;







Yılbaşında sevdiklerinize sıradan hediyeler almaktan sıkıldınız mı? 
O zaman bu yılbaşında sevdiklerinize BuldumBuldum.com dan en ilginç hediyeleri alın :)


BuldumBuldum.com ile yılbaşı hediyeleri hiç unutulmayacak!
Yılbaşı hediyeleri, yılbaşı hediyesi, yeni yıl hediyeleri, en ilginç yılbaşı hediye ve yeni yıl hediye seçenekleri BuldumBuldum.com ile Noel Baba’dan önce sizlerle
2012'ye çok az kala, sevdiklerinizle güzel bir yılbaşını, birbirinden ilginç yılbaşı hediyeleri ile kutlamaya ne dersiniz? Başka yerde olmayan ilginç yılbaşı hediyeleriyle muhteşem bir yıl sizi bekliyor. Dünyada çok popüler olmuş ancak Türkiye’de olmayan en ilginç ürünleri sevdiklerinize yılbaşı hediyesi olarak verin, bu ilginç hediyenizi tüm hayatları boyunca unutamasınlar!



BuldumBuldum.com da yeni yıl hediyeleri olarak herkese verilebilinecek hediye var. İster sevgiliye hediye, ister anneye hediye isterseniz de babaya hediye edebileceğiniz birçok yılbaşı hediye seçeneğini BuldumBuldum.com da bulmak çok kolay

gelelim bu ilginç ürünlerin bulunduğu eğlenceli sitemizin siz izleyenlerime yeni yıl hediyesine;
iPlunge – iPompa
Kim demiş pompalar sadece musluklarda kullanılır diye?

Musluk ve küvetlerin kurtarıcısı pompalar artık ellerinizi cep telefonlarından kurtarmak için geliyor! Video izlerken ya da müzik dinlerken artık cep telefonunuzu tutmanıza gerek yok, bu minyatür pompayı cep telefonunuzun arkasına vakumuyla yapıştırın, o sizin için tutsun!




Hiç aklınıza gelir miydi, bir minyatür pompa icad edilecek ve sizi video seyrederken ya da müzik dinlerken cep telefonunuzu tutma derdinden kurtaracak diye? Bu tasarım harikası minyatür pompa vakumuyla cep telefonunuzun arkasına kolaylıkla yapışabilir ve sizin için telefonunuzu yatay ya da dikey şekilde masanın üzerinde tutabilir.


O kadar küçüktür ki onu çantanızda ya da cebinizde her yere taşıyabilir, her ihtiyacınız olduğunda kolaylıkla çıkarıp cep telefonunuzu pompalayabilirsiniz! iPompa vakumlu yapısı sayesinde cep telefonunuza sıkıca yapışarak onu masa üzerinde dimdik tutacaktır. İstediğiniz zaman pompayı cep telefonunuza hiçbir zarar vermeden ya da iz bırakmadan kolaylıkla çıkarabilirsiniz.


Garanti veriyoruz ki, minyatür pompanızı görenler hayrete düşüp ona hayran olacaklar!
şartlarımız;
1-buldumbuldum.com facebooksayfasını beğenin ve paylaşın,

2- twitter'den takıp edın..
3-buldumbuldum.com sitesine üye olun,
4-kampanyamızı herhangi bir sosyal mecraada paylaşın(twitter,facebook,blog vs.)
kampanyamıza son katılım;20 ARALIK
tüm katılanlara bol şans..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder