22 Aralık 2011 Perşembe

YENİLİK MARKETİ İŞBİRLİĞİ İLE 4 KİŞİYE HEDİYE ***

KATILMAK İÇİN;

http://nimostylo.blogspot.com/2011/12/yenilik-marketi-isbirligi-ile-4-kisiye.html

Sizlere daha önce BURADA nail art için dünya para vermeyin, alın efenim diskleri, konadları evinizde yapın demiştim... Hatta size bu yazımda yenilikmarketi.com disklerini tanıtmıştım...

Hala konad aldım alacağım diyerek uyuşukluk edeniniz varsa şimdi sizlere yeni çekilişi açıyorum...


4 Nimo severe yukarıdaki görsellerde gördüğünüz ürünleri vereceğiz..
2 kişiye, içinde 2 disk , spatula, damga ve parlatıcı olan seti yine 2 kişiye benimde çok ilgimi çeken, karışık saçları bile kırmadan açan mucize tarak diye bilinen ''Tangle Teezer'' ı vereceğiz ...



Çekilişe dahil olmak için ne yapmak gerek ?

  • Öncelikli olarak blogumun takipçisi olmanız ...
  • Yenilik Market'i  Facebook üzerinden yani  BURADAN  beğenmeniz ...
  • Varsa Twitter hesabınız ile yenilik Market' i BURADAN  takip etmeniz ...
  • Varsa bloglarınızda yok ise facebook veya twitter üzerinden çekilişi duyurup bana linkini yorum olarak bırakmanız ...
İşte hepsi bu :)

Çekilişe katılım 28 Aralikta son bulacak ve 29 Aralık sabahı açıklanacaktır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder