18 Aralık 2011 Pazar

tekstilev.com ile daha kolay kampanya yok!!!!!

katılmak için;


http://derinceece.blogspot.com/search?updated-max=2011-12-15T14:48:00-08:00&max-results=6


Firmamızı kendi ağızlarından aktaralım;
TekstilEv 2005 yılında sektöre giriş yapmış olup, bugüne kadar geçen süre içerisinde, özgün renk ve desen anlayışını, yüksek kalite güvencesi ile birleştirip, müşterilerine her zaman en iyisini sunma hedefindedir.

10 yıla dayanan ticari tecrübesiyle ev tekstili sektöründe hizmet veren firmamız, daha geniş müşteri kitlelerine ulaşabilmek içinhttp://www.tekstilev.com/ 'u hayata geçirmiştir.

www.tekstilev.com; başta havlu, bornoz, yatak örtüleri, nevresim takımları, pike setleri, uyku setleri, bebek ve buldan ürünleri olmak üzere birçok ev tekstili çeşidinin yanı sıra özel tasarım ürünlerini en iyi fiyata bulabileceğiniz online satış sitesidir. Amacımız, belli ürün gruplarındaki renk ve desen çeşitliliğini sürekli geliştirerek müşterilerimize sunmaktır.
Ben ürünlerin içinden çıkamadım hepsi çok şık hepsi çok kaliteli..
Tekstil ev'in siz izleyicilere hediyesine gelince;

Ben çok beğendim hatta çocuk sahibi olmayı düşünmedim değil ama şeytana bir nevresim için uymamak lazım en iyisi size hediye edelim:))
Şartlarımız bu kez çok kolay
-Tekstilev facebook sayfasını beğenmek ve profilinizde paylaşmak
-Kampanyamızı facebook,twitter veya bloglarınızda paylaşmak
Hepsi bu..
Kampayamız 8 Ocak'ta son bulacaktır.
Tüm katılımcılara bol şans dilerim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder