13 Aralık 2011 Salı

happy new year! giveaway !

KATILMAK İÇİN;

http://ojemeraklilarinaozel.blogspot.com/2011/12/happy-new-year-giveaway.html


yeniden merhaba sevgili bloggerlarım :P önceki yazımda çekilişimin  ya bugün ya yarın olacağını söylemiştim.dayanmadım  şimdi yapıorum :) belki fazla bir şey yok ama idare edin ilk giveaway im :) 

                                           şimdiiii bu give awayimde:
1)8 adet oje 
2) 2 adet fiyonku taç (mor ve beyaz)
3)kelebekli uzun kolye ve takım olarak yüzüğü
4)6 disk ve damga-sıyıraç
5)simli denizyıldızı toka
:))) işte bu kadar :) size bahaneyle kendimede birer tane aldım. çok güzeller tabi bna göre :P 
tek tek resimleri: yüzük ve kolye (yüzük benim kendime aldığım sizinki değil korkmayın )
ve son olarak tümden takı bölümü :


bunların hepsini su hediye paketinde yolluyorum:

evet gelelim şimdi şartlar:
1) önce lütfen bloguma katılın.
2)varsa facebook ve twitterda paylaşın (+1 er hak)
3) blogunuzda paylaşın.
vee son olarak yorumda linkleri verin , size ulaşabileceğim e-posta adresinizi bırakın.
çekilişi 24 aralık 23:59 da sona erdireceğim. 25 aralık günü de belirleyip açıklayacağım böylece yeni yıla bu hediyelerle gireceksiniz.bu hediye 1 kişiye gidecek tabiiki kargo benden :)
hepinizi çook öptüm. hepinize iyi şanslar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder