26 Ocak 2012 Perşembe

İLK ÇEKİLİŞ HEDİYELERİM

katılmak için;

http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/01/ilk-cekilis-hediyelerim.html

Kızlar çekilişi 150 izleyicim olunca yapacağımı söylemiştim size. Bekleyemedim:) Az önce Gratis'e koştum. Hem kendime hem size vanilyalı I LOVE setinden aldım. Vanilya kokusuna bayılıyorum. Sonra nar çiçeği rengi oje seçtim sizin için.
Neler var tek tek bakalım mı?
1. I LOVE vanilla & ice cream body cream
2. I LOVE vanilla & ice cream body shower
3. I LOVE vanilla & ice cream lip gloss
4. Swarovski taşlı krem rengi üç sıra inci görünümlü gerdanlık

5.Oriflame Silk and Radiance Vücut Arındırıcısı
6.Alix Avien nar çiçeği rengi oje
7.Elseve arı sütü özlü şampuan deneme boyu
8.Avon fondöten numunesi
9.Avon boyalı saçlar için şampuan numunesi
10.Avon krem numunesi
11.Flormarın yeni parfümünün numunesi

Gelelim şartlarımızaaaa...
1- Sağ üst köşede yer alan İzleyiciler kısmından sitemin takipçisi olmanız (zorunlu şart, takipçi olmayanlar çekiliş dışında kalacaklardır)
2-Aynı şekilde satış blogumun da İzleyicisi olmak( zorunlu şart )
3-İlk görselle birlikte bloglarınızda çekilişimi duyurmak(zorunlu)
Unutmayın link ve görselle birlikte.
Blogrollunuza da atarsanız blogumu sevinirim kızlar.


Facebook ve twitter kullanmıyorum bu yüzden bu alanlarda duyurmanıza gerek yok.Blog sahibi olmanız gerekiyor.Bu şartları yerine getirdikten sonra bu yazının altına  izleyici isminizi ve duyurduğunuz yerin linkini, mailinizi belirten bir yorum bırakarak çekilişe dahil olabilirsiniz.Lütfen Google Friend isminizi yorumlarda belirtin ki kontrol edebileyim kızlar.Çekiliş 25 şubatta sona erecek tatlılar.Yurt dışına gönderim yapamayacağım.
Kargo bana ait. Daha önceden de dediğim gibi hediye verip kargo parasını ödetenlere HAYIRRR:) Kınıyorum sizi...Facebook'u zorunlu şart yapanlara HAYIRRRR:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder