9 Ocak 2012 Pazartesi

1. yıl için hediyem var!!

KATILMAK İÇİN;http://tobeshsstyleworld.blogspot.com/2012/01/1-yl-icin-hediyem-var.html

Bugün blogumun tam 1 yılını doldurmuş bulunuyorum. Nasıl geçti kocaman bir yıl bilmiyorum ama beni izlediğiniz, takip ettiğiniz için binlerce kez teşekkur ederim hepinize :)
Ve bunun şerefine de sizler için kendi ellerimle yaptığım snood, saç bandı ve kolyeyi hediye olarak vermek istedim.

Snood :


Saç Bandı :


Kolye :



Yapmanız gerekenler oldukça basit,
1) İlk önce blogumun izleyicisi olmanız,
2) Facebook ve Twitter'da da beni takip etmeniz,
3) Eğer varsa blogunuzda yoksa Facebook ya da Twitter da hediye çekilişimi duyurmanız,
4) En son olarak da bu postun altına duyurularınızın linki, ad soyad ve mail adresinizle birlikte yorum olarak bırakmanız yeterli

Son katılım 31 Ocak'da! 1 Şubatta da random.org'dan kazananı belirleyeceğim.

Bol şanslar :)

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder