9 Ocak 2012 Pazartesi

1. Yıl Çekilişi

KATILMAK İÇİN;

http://merimania.blogspot.com/2012/01/1-yl-cekilisi.html?spref=tw



Hep başka blogların çekilişini duyuracak değilim ya, bu sefer ben çekiliş yapayım istedim :))
15 Ocak'ta blogumun 1. yılını dolduruyorum. Bu sebeple bir çekiliş yapmak istedim. 
Aslında bu bir yıl içerisinde blogu kapatıp tekrar açtım, yazın sınav telaşından oje sürmedim falan. Yani istediğim gibi verimli geçmedi oje açısından. Neyse artık bundan sonra daha göz doldurucu postlarla olmak dileğiyle diyerek çekiliş şartlarına geçiyorum.

1. Blogumun izleyicisi olmak.
2. Varsa blogunuzda duyurmak (+1 çekiliş hakkı)
3. Twitter'da Facebook'ta duyurmak.(+1 çekiliş hakkı)

Adsız yorumlar dikkate alınmayacaktır, size ulaşabileceğim bir mail adresinizi de yazmanız gerekmektedir.

Çekiliş, 25 Ocak 2012 saat 00.00 da sonlanacaktır. 

Bol şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder