15 Ekim 2011 Cumartesi

MAKE UP BLOGUNDAN Çekiliş Zamanı!!! MAC Pigment Seti


Çekiliş Zamanı!!! MAC Pigment Seti katılmak için tıklayın

Bir süredir blogumda çekiliş yapmak istiyordum, bu ay yazmaya başlayalı 1 yıl olacak, ben de blogumun 1 yaşını bir çekiliş düzenleyerek kutlamaya karar verdim :)
.
Kazanacağınız ürünün kendi adıma sevdiğim bir markaya ait olmasını istedim; bu nedenle hiç şaşırtıcı değildir herhalde  MAC  seçmem :) Ürün MAC'in sınırlı koleksiyonlarından biri olan "A Tartan Tale" den Warm Thrillseekers pigment seti. Bildiğiniz gibi bu koleksiyon artık MAC mağazalarında bulunmuyor. Ben ürünü çekiliş için Estee Lauder Company Store'dan aldım, hiç bir şekilde açılmamış (resim çekmenin dışında tabii) ve kullanılmamıştır.


MAC Warm Thrillseekers Pigment/Glitter Set'in içinde neler var?


Soldan sağa sırayla;Gilded Green Pigment , Reflects Bronze Glitter , Gift o' Glamour Pigment, Most Darling Pigment, Gold Mode Pigment. (Renkler özellikle doğal tonlarda makyaj severler için ideal :)) Eğer şimdiye kadar kullanımı zor vs gibi nedenlerle pigment kullanmadıysanız bu güzel bir fırsat olur diye düşündüm. Pigmentlerle çalışmak biraz sabır gerektiriyor ama sonuç gerçekten harika oluyor!

NOT: MAC bu pigmentler'in eye safe (yani göz çeveresi kullanımına uygun) olup olmadığını belirtmemiş ne yazık ki. Ancak internette çeşitli sitelerden araştırdığım kadarıyla, bu ürünlerin göz çevresinde kullanılmasında sakınca olmadığı belirtilmiş. Yine de kullanırken dikkatli olun. Ayrıca makyajınızın daha güzel görünmesi için far bazı ile beraber kullanın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder