17 Ekim 2011 Pazartesi

güzelleştir beni blogundan 100 TL'lik YKM Hediye Çeki Çekilişi!!!!

KATILMAK İÇİN;http://www.guzellestirbeni.com/2011/10/100-tllik-ykm-hediye-ceki-cekilisi.html

100 TL'lik YKM Hediye Çeki Çekilişi!!!!


3 Temmuz 2011'de başladığım sevgili blogum 11 Ekim'de tam 100. gününe giricek! Kutlamak için YKM'den 100 TL'lik hediye çeki veriyorum çekilişle. Özellikle Kozmetik'ten bolca marka mevcut :)



Çekilişe katılma şartları çok kolay.



1. Blogunuz varsa beni takip etmek, twitterınız varsa beni takip etmek tık tık veya facebooktan sitemin linkini paylaşıp hediye çeki kampanyasını duyurmak



2. Bu yazıya yorum bırakmak ve hakkında araştırıp yazmamı istediğiniz/merak ettiğiniz/iliginizi çeken bir konu söylemek.



Çekilişi doğum günümde yapmak istiyorum 19 Ekim'de sonlanıyor. Hadi sizi bekliyoruuum :)

Gönderen makemepretty zaman: 23:22 Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş

Etiketler: Blog 100. gün, Hediye, Hediye Çeki, YKM 100 TL Hediye Çeki 2011, YKM 100 TL'lik hediye çeki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder