30 Ekim 2011 Pazar

İLK HEDİYE ÇEKİLİŞİM

katılmak için;

http://bettyninalisveriscantasi.blogspot.com/2011/10/ilk-hediye-cekilisim.html


Merhaba:))Ben hediye almaktan da vermekten de çok hoşlanan biriyim.Bu yüzden de bir hediye çekilişi yapmaya karar verdim.Herkesi bekliyorum.Şansınız bol olsun:))
Hediyelere gelirsek...
*ETS PARFUME JEWELS SWİSS CHOCOLATE VÜCUT LOSYONU
*WATSONS EXFOLİATİNG BODY WASH STRAWBERRY
*YVES ROCHER ORGANİK FRAMBUAZLI DUŞ JELİ
*YVES ROCHER BÖĞÜRTLENLİ BANYO KÜPÜ
*ORİFLAME ENDLESS LASH MASCARA BLACK 
*LUSH HONEY I WASHED THE KIDS SABUN
*LUSH TEA TREE KATI TONİK
*DİADERMINE NEMLENDİRİCİ
*FRİENDSHİP BRACELET(KENDİM YAPTIM:))
 *BİR TANE DAHA BİLEKLİK:)
*AVON NATURALS ÇİLEK&GUAVA VÜCUT LOSYONU
*DORİAN GRAY'İN PORTRESİ KİTABI
*BİRDE KİTAP AYRACI(ÇOK ŞEKER:))

Şartlara gelirsek...
*izleyicim olmanız ve bloğum hakkında yorumlarınız
*twitter ve facebook'da çekilişimi duyurmanız +1 hak
*bloğunuz varsa bloğunuzda duyurmanız +1 hak
*bloğumu blog listenize eklemeniz +1 hak
*yerine getirdiğiniz şartları yorumda belirtmeniz
not:bazı bloglarda izleyici dahi olmadan çekilişe katılanlar varmış bunları okuduktan sonra tek tek kontrol etme kararı aldım.herkese bol şans:))
çekiliş son katılım 10 aralık saat 23:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder