6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yağmurperisi&Yasemin Akat İşbirliği ile 5 kişiye Hediyemiz Var


katılmak için;

http://yagmurperisininruyasi.blogspot.com/2011/07/yagmurperisi-akat-isbirligi-ile-5.html


Harika bir kampanya ile yine birlikteyiz.Kaliteli ve şık tasarımları olan tasarımlarıyla harikalar yaratan Yasemin Akat'la kampanya yapıyor olmaktan dolayı da çok mutluyum.

Öncelikle YASEMIN AKAT markamızı tanıyalım
YASEMIN AKAT, 2003 yılında bir tasarım ünitesi olarak kuruldu. Adını baş tasarımcısından alan marka, perakende mağazacılık ve ihracat faaliyetlerinde bulunmaktadır. Katıldığı yurt dışı fuarlar vasıtasıyla, ürünlerini 2011 itibariyle 20 farklı ülkede 180 seçkin mağazada tüketicinin beğenisine sunan YASEMIN AKAT, Türkiye’de de 18 satış noktasına ulaşmıştır.
Üretim ve hizmette kaliteyi prensip edinen YASEMIN AKAT, 2006 yılından itibaren, Modakat Tekstil Sanayi Ticaret ve Ltd. Sti. nin tescilli markası olarak faaliyetlerini sürdürmektedir.

YASEMİN AKAT markasının facebook sayfasını inceledim,çok güzel göz alıcı tasarımlar var,hepsi çok harika,seçim yapmakta zorlandım gerçekten,favori tasarımlarım











YASEMİN AKAT markasıyla kampanyamız 21 Temmuz - 8 Ağustos tarihleri arasında olacak.

Kampanyaya Katılım şartlarımız;

-Bloğumu izlemeye almanız
-http://twitter.com/#!/YASEMINAKAT takip etmeniz (zorunlu)
-Kampanyayı blog,facebook ya da twitterda duyurmanız
-Son olarak ad soyad ve paylaştığınız linkle beraber buraya yorum yazmanız


5 Katılımcımız Yasemin Akat'dan hediye kazanıyor. Kampanyada vereceğimiz hediyeler Yasemin Akat tarafından seçilecek,ücretsiz olarak kargolanacaktır.

1 yorum:

  1. selam tüm şartları tamamladım
    kampanyayı duyurdum
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000486592998
    twitırda takipe aldım
    fevzi kalaycı
    fevzikalayci@gmail.com

    YanıtlaSil