6 Ağustos 2011 Cumartesi

Pabucdeposu.com&adige01 İşbirliği ile 1 kişiye Ayakkabı Veriyoruz

KATILMAK İÇİN;

http://cerkezkizi01.blogspot.com/2011/07/pabucdeposucom-isbirligi-ile-1-kisiye.html

Merhaba arkadaşlar,ilk ayakkabı kampanyamı pabucdeposu.com ile gerçekleştiriyorum :) Arda Bey,beni kırmadı ve kampanya yapmayı kabul etti bunun için kendisine ayrıca teşekkür ediyorum...
Sitemizde bu yazın trend modellerini bulabilirsiniz,birbirinden şık ayakkabılar var.Kısacası bir göz atmanızı tavsiye ediyorum eminim zevkinize göre birşeyler gözünüze çarpacak...

Sitemize üye olduğunuz anda %15 indirim kazanıyorsunuz bu ayrıntıyı lütfen atlamayalım :)
Sizlere beğendiğim birkaç  modeli göstermek istiyorum..


Ayrıca bu yazın modası terlikler :))
Daha fazlası için sitemizi ziyaret etmeyi unutmayın. => pabucdeposu.com
Hediyemiz 1 kişiye firmamızın seçtiği bir ayakkabı,belki bu modellerden birisidir :)
Şartlarımız...
-izleyicim olun
-sitemize üye olun ( TIKTIKK)
-kampanyamızı duyurun ve ad, soyad, duyuru linkleriniz ve mail adreslerinizi bana bildirin..Ve şanslı kişi olursanız bizde size bu ayakkabıyı gönderelim:)

Kampanyamız Ağustos 30'da sona erecek,kargo kazanan kişiye aittir.Hepinize bol şans diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder