11 Şubat 2012 Cumartesi

Çekiliş Zamanı !!!

katılmak iiçin;

http://youshoulddancewithme.blogspot.com/2012/01/cekilis-zaman.html

 Şartlar yukarıda yazıyor :) Ama okunamayan birşey olur diye yine yazıyorum.
1. Blogumun izleyicisi olmanız şart ,ve lütfen hangi adla izlediğinizi de belirtin.
2.Twitter ya da Facebooktan çekilişi duyurursanız artı 1 hak kazanıyorsunuz.
3.Bu yazının altına blogu takip ettiğiniz adı,ayrıca başka yerde duyurduysanız linkini yazın lütfen ve dikkat edin duvarınız kapalı olmasın çünkü tek tek haksızlık olmasın diye linkleri kontrol edeceğim. : )
4.Eğer bir blogunuz varsa ve orada da duyurursanız artı 1 hak daha kazanıyorsunuz.
Şartlarımız bu kadar, süre 20 Şubat gece 24.00 ' da bitiyor. Herkese bol şans ^^


Gelelim hediyelere :
5 tane oje
Flormar,Woo ve Golden Rose 'dan
Şirin Fırça seti
Makyaj temizleyici mendil

Fırçalarda gözüm kaldı desem :p  ,aradım taradım aynısından kalmamış : (
biliyorum bazı bloglarla kıyaslayınca pek fazla değil ama ilk çekilişim ve sık sık yapmayı istiyorum dolayısıyla hediyeleri de zamanla artıracağım : )
herkese bol şans !!!
.............
Bu arada dün akşam kendime bu bileklikleri yaptım ,eğer isterseniz bir nasıl yaptım köşesi oluşturmak ve yapım adımlarını paylaşmak istiyorum,ne dersiniz?

1 yorum:

  1. http://nilmoon.blogspot.com/2012/02/pasamn-cekilisi.html

    merhaba,zileyicinizm.blogumda da duyurdum.

    sevgiler..

    nilay.kivan-aydin@hotmail.com

    YanıtlaSil