19 Şubat 2012 Pazar

BLOGCULARA ÖZEL HEDİYE

>Bugün bir baktım 229 izleyenim olmuş. 229 izleyenim için bir hediye vereyim dedım. (Hediye vermek için bahane aradığım bu kadar belli olur) Artık biliyorsunuzdur hediye vermeyi çok seviyorum. Kampanyalar  dışında birde benim hediyem gelsin istedim.


Bu sefer ki  hedıyelerımız YALNIZCA BLOGCU VE BENI IZLEMEYE ALABILECEK HESABI OLAN arkadaslarım ıcın gecerlıdır.
Lafı hiç uzatmadan hediyelerime geçiyorum.


1 ADET LITTLE BİG KOT. Açık renk olan. Zamanında hedıye ederım dıye almıştım bugüne kısmetmiş. 27 bedendir. Topuktan bıraz daha yukarda bıten bir model


1 ADET LEKE JEANS KOT.  Koyu renk olan. Hala etıketı ustunde buda çok cıcı bır kottur. Fıyatı Lıttle Bıgın 7 de 1 ı kadar olsada buda en az onun kadar şık :) 32 Bedendir.


BU İKİ KOT ARASINDA KAZANAN TERCIH YAPABILIR 2 FARKLI BEDEN KOYDUM  ALTERNATIF OLSUN DIYE.


Bu kotun sectıkten sonra birde kozmetık hedıyelerım var.


2 adet parlatıcı ruj. Onlar Türkiyeden
LANMEİ marka altın sim. İste göz makyajınızda isterseniz vücüda. Bu Amerikadan
LOREAL GLAIM SHAIN goz farı. Turkıyeden.
İçecek seklınde Bol naneli dudak koruyucu. Amerıkadan
Son olarak orjınal lisanslı HELLO KITY anahatarlık. Bunuda başka ülkeden almıştım ama neresi hatırlamıyorum.





Evett hedıyelerım bunlar dünyanın çeşitli yerlerinden toplaştılar sizin için :)


Sizden İstediğimse:


1) Bloğumu ızlemeye alıp kaçıncı ızleyenım olduğunuzu söylemeniz


2) Kampanyayı blogunuzda 1 fotografla duyurmanız. (Yalnız sadece blogculara ozel oldugunu yazmayı unutmayın lutfen)


Bu kadar! Hediyeler bana kargo kazanan arkadaşıma ait. Son katılım ne zaman olsun hımm bunu düşünmemiştim. Ben çok beklemeyi sevmem sizde çok beklemeyin 15 mart da son katılım olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder