1 Şubat 2011 Salı

FİLİZİNEVİ'NİN İLK HEDİYELERİ


KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

Filizinevi'nden herkese merhaba!Yaklaşık bir buçuk yıldır blog yazıyorum,hobilerimi ve aslında beni mutlu eden herşeyi burada sizinle paylaşıyorum.İzleyicilerim günden güne arttı ve tam 505 kişi oldu:)Bu güzel rakama ulaşmamın şerefine bir hediye çekilişi yapmaya karar verdim ve mutfaklarınıza ayrı bir hava katacak bu örgü aksesuar setini hazırladım.Hediye olarak ne öreyim,ne hazırlayayım diye çok düşündüm.Daha önce buradaki yazımda mutfağım için ördüğüm damacana kılıfı çok beğenilmişti.Ben de herkesin mutfaklarında severek kullanabileceği,hem dekoratif hem de kullanışlı akvaryum temalı damacana kılıfı ve ona uygun bir de poşetlik ördüm.

Düz örgüleri Sakarya'dayken bitirmiştim.Tatilimin ilk günlerinde de süslemelerini yaptım.Gören herkes çok beğendi.Hatta annem "çekilişe beni de kat "dedi:)"Ah annecim senin çekilişe ihtiyacın yok ki..Ben sana da hemen örerim "dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder