5 Ağustos 2010 Perşembe

balpötüşü moda ile ENNA Tasarımdan Süper Bir Kampanya





http://balpotusuilemoda.blogspot.com/2010/08/enna-tasarm-ile-super-bir-kampanya.html


ENNA TASARIM/ORGANİZASYON EVİ
Yeni kampanyamızı ENNA tasarımla yapıyoruz.Bloğumun adınada uygun olan bu kampanya beni ayrı heyecanlandırdı.Elvan Hanım o kadar nazikki mailime hemen olumlu yanıt verdi ve bu cici kampanyanın ön onayı beni son derece mutlu etti.Tasarımlarına bakınca hep kıpır kıpır birisine ait bunlar dedim:)Elvan Hanım'ın yaptığı tasarımlar kişiye özel olmakla beraber çokda hoşlar.Üstelik sadece incecik belli bayanlara değil 56 bedenden bebek kıyafetlerine varana kadar tasarımları mevcut.Eh benim gibi tontiş hatunlar hep bakalım mı o güzelim kıyafetlere:)Elvan Hanıma elvandink@hotmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.Hani aklımda olan kıyafet bu ama bir türlü bulamadım dediğiniz şeyleri anlatmanız kafidir.Her türlü siparişi verebilirsiniz.Elvan Hanım sonsuz yardımlarıyla sizi memnun edecektir.Benbir kaç örnek tasarım fotoğrafı koyucam fikriniz olsun:)


Kampanyamızın şartlarını da anlatayım ben hemen,
-İzleyicim olmanız, Enna Tasarım Facebook Grubuna katılmanız.
-Facebook veya bloglarınız üzerinden kampanya duyurusu yapmanız
-Duyuru yaptığınız linkle birlikte ad-soyad bilgilerinizi yorum olarak yazmanız.
-Kampanyamız 20 ağustos da 00.00 da son bulucak ve 1 kişi aşağıdaki fotoğraflardaki tasarımlardan seçtiği bir ürünü kazanıcak.
-Kargo ücreti kazanan kişiye aittir bunuda belirteyim.

ELVAN HANIM BENİ KIRMADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..Herkese Bol Şans..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder