23 Aralık 2010 Perşembe

DENEMEDEN ALMA VE PIERRE CASS IDEN HEDİYE


KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

www.pierrecassi.com ile yılbaşına yakışır bir kampanya hazırladık ve 4 şanslı katılımcımıza kravat hediye ediyoruzzz. 

Firmamız, kurucusu Hüseyin URAL tarafından 1970 yılında kurulmuş, hazır giyimde 40 yıldır erkek hazır giyim ürünleri satıyor ve 42 Ülkeye de erkek giyim ihracat etmeye devam ediyor...

Ayrıca erkek hazır giyimde modayı yakından takip ediyorek yeni modeller ve yeni ürünlerin üretimide yapılıyor; 
Aylık Erkek Takım elbise Üretim Kapasitesi : 15,000
Aylık Gömlek Üretim Kapasitesi                  : 25,000
Aylık Pantolon Üretim Kapasitesi                 : 20,000
Bünyesindeki Erkek Giyim Ürünler :
Gömlek, Pantolon, Takım elbise, Kaban, Palto, Mont, Kravat, Jeans, Çocuk Takımı, Büyük Beden, Spor Kıyafetler, Blazer Ceket,
Spor Takım Elbise, Spr Pantolon, Spor Gömlek, Kışlık Pantolon, Kışlık Takım elbise, Moda kıyafeti,Bebe Takım Elbise, Çocuk Gömlek,
Çocuk Pantolon, Yazlık Mont, Keten Takım Elbise, Keten Pantolon, Keten Gömlek, Pamuk Gömlek,

Diğer modeller için sitelerimizi inceleyebilirsinizz;

Ayrıcaa Firmamız İçin Bölge Temsilcisi Aranmaktadır.
Firmamızın Erkek Giyim Üzerine Bayiisi Olmak İçin Mail Atınız
;
*info@pierrecassi.com
*info@wingsmen.com

Tanıtım videolarını da inceleyebilirsiniz;





Vee şimdide kampanyamıza geçiyorum.Az önce de belirttiğim gibi çekilişle tam 4 şanslı izleyicimize kravat hediye edeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder