15 Mart 2012 Perşembe

Köstebek Gençler Bu Siteyi Çok Sevecek

KATILMAK İÇİN;

http://www.kaliteyitaniyalim.com/i/yorum-78-kostebek_gencler_bu_siteyi_cok_sevecek.html

Merhaba değerli okuyucularım,

Size oldukça iddialı ve hoş ürünlerin olduğu bir siteyi tanıtacağım bugün.Uzun zamandır beni bu kadar heyecanlandıran bir sitede 

gezmemiştim  size anlatmadan geçmemin imkanı yoktu; köstebek sitesini.




Neydi beni bu kadar heyecanlandıran peki? Öncelikle ürünleri oldukça farklı telefondan radyoya giyimden hediyelik eşyaya kadar öyle ilginç 

ürünlere sahip ki köstebek hayran kalmamak elde değil. Farklı kitlelere hitap etmesi de ayrıca çok hoşuma gitti. İsterseniz plak şeklinde 

çılgın  özel bir çantaya sahip olabilirsiniz ya da nostaljik bir radyoyla evinizi süsleyebilirsiniz. Sevgilinizle eş tşhirtler seçebilir yanyana 

gezmenin keyfini çıkarabilirsiniz. Her kesim kendine uygun bir şeyler bulacaktır bu sitede. Sitemizde göstermek için bir kaç resim seçecektim 

ama ürünler öyle hoşuma gittiki onları birleştirip bir çok ürünü yanyana görmenizi sağladım. Sitede daha birçok farklı ürünü bulabilmeniz 


              

Değerli firmamızın siz okuyucularımıza da hediyesi olacak 1 okuyucumuz sitede kullanabileceği 50 tl değerinde hediye çeki kazanacak. Bunun için yapmanız gereken;

*Twıtterınız varsa ızlemeye alın: https://twitter.com/#!/kostebekstore

Son olarakda kampanyamızı duyurun. (Kampanyamızın linkini bloglarınız da facebook  duvarlarınızda twıtterda paylaşın.)
Kampanyamız 25 Martda sona erecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder