10 Aralık 2012 Pazartesi

Benim Çekilişim'den harika hediyeler

KATILMKA İÇİN BUYRUN;

http://gorgeousofmyworld.blogspot.com/2012/11/benim-cekilisim.html?spref=tw

   Bir süredir bahsediyordum bende çekiliş yapmak istiyorum diye. Kısmet buguneymis :) Hediye olarak ne koysam çok kararsizdim, hatta bir kamuoyu araştırması yapmıştım. Şimdilik bunları uygun gördüm. Bir sonraki cekilisim de daha tecrübeli olurum. :)
Gelelim hediyelerime ;

1) Erin Pizzey - Öpücükler

2) Rachel Kardish - Askı Arayan Yürek

3) Golden Rose Cilekli Lipcare

4) Maybelline Göz Makyajı Temizleme Losyonu

5) Tırnak Stickeri :)

6) Golden Rose 112

7) Golden Rose 64

8) Golden Rose 69

9) Palmolive Therman Spa Duş Jeli

10) Dudak Seklinde Makyaj Çantası (aynısından kendime de aldım. Bir önceki postuma bakabilirsiniz. )

11) Hobby Yüz ve Vücut Kremi


Şimdilik bu kadarrr. Kargo tabiki de bana ait.
Son tarihi 24 Aralık olarak belirledim. Neden bende bilmiyorum :)

Şartlar ise;
Öncelikle bloğumun izleyicisi olmanız,
Ayrıca blogumu sosyal bir ağda paylaşmanız. Yalnız twitter olmaz ! Çünkü benim twitterim olmamasından dolayı kontrol edemem :( o nedenle twitter paylaşımlarını kabul edemeyeceğim :(

Hepinize sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder