18 Ekim 2010 Pazartesi

Jade'in Hediyeleri ^_~ SUPERRR

HARİKA HEDİYELERE
KATILMAK İÇİNNN;
http://jade-makeup.blogspot.com/2010/10/jadein-hediyeleri.html

ade'in Hediyeleri ^_~
20. izleyiciye ulaşayım sonra hediye çekilişi yapıcam demiştim ve sözümde duruyorum=) Öncelikle ne göndersem diye çok düşündüm işin içinden çıkamadım :S sonra dedim ki kendime TR'de olmayan bişey olsun ki bi işe yarasın göndereceklerim dimi ama ;) sevgili annecim Almanya'dan durup durup bişey aldığı için bunları değerlendirmek istedim ve Alman kozmetik markası Catrice'den size güzel güzel ciciler seçtik şuanda hepsi kutunun içinde sizleri bekliyor =)


Evet yarışmaya katılmak için isteklerime gelelim:

1.
Öncelikle izleyicim olmanız gerekiyor
2.
Eğer bloğunuz, facebook veya twitter adresiniz varsa yarışmayı duyurmanız ve yorumunuzla birlikte linki yazmanız 2.çekiliş hakkını elde etmenizi sağlar eğer 3üde varsa 3 çekiliş hakkı kazanırsınız;) Ne kadar çok duyuru o kadar şans malum daha yeniyim izleyici sayım düzelsin söz şart şurt istemiycem ;)
3.
Bunların hiçbiri yoksa mail adresiniz ve adınızla beraberde katılabilirsiniz
4.
Kazanan günün anlam ve öneminden dolayı 29Ekimde açıklanacaktır

Herkese bol şans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder