15 Ekim 2012 Pazartesi

DENİZDENERDE Hediyeleri Var A Dostlar

KATILMAK İÇİN;
http://denizdenerde.blogspot.com/2012/10/hediyelerim-var-dostlar-d.html?spref=tw
Eğer hediyelerimi beğendiyseniz yapmanız gereken birkaç basit şey var. 
1. Blogumun izleyicisi olmak (zorunlu)
2. Blog, Facebook ya da Twitter'dan çekilişimi duyurmak (herbiri için +1 çekiliş hakkı)
3. Twitter hesabınız varsa @blgdenizdenerde takip etmek (+1 çekiliş hakkı)
4. Instagram varsa denizdenerde takip etmek (+1 çekiliş hakkı)
Bu şartlardan size uyanları gerçekleştirdiğinize dair linkleri yorum kısmına bırakıyorsunuz. Benim görüldüğü üzere yüzlerce izleyicim yok o yüzden çekilişime ne kadar rağbet olacak bilemiyorum. Şimdilik çekiliş gününü 
2 Kasım olarak belirledim. Eğer sayı çok az olursa süreyi biraz daha uzatma hakkımı saklı tutuyorum izninizle :) yok eğer milyonlar talip olursa hediyelerime o zaman da daha kısa sürede sonlandırırım he he :)
Hayatımda en eğlenerek vereceğim hediye bu olacak sanırım. 
Herkese bol şans ve "sayemde" :P eğlenceli bir hafta diliyorum...
Enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder