31 Mart 2011 Perşembe

MELOŞHOP İLE İSTEDİĞİNİZ ÇANTA HEDİYE(30 MART-19 NİSAN)

KATILMAK İÇİN BUYRUN;

http://denizkayraa.wordpress.com/2011/03/30/meloshop-ile-istediginiz-canta-hediye30-mart-19-nisan/
 

Yine güzel ve özellikle bayanların çok hoşuna gidecek bir kampanya ile karşınızdayım..Tabi beyler sizde katılıp eşinize hediye edebilirsiniz..Bayanların vazgeçilmezi çantalar olmazsa olmazdır..Sanırım herkes için bu böyledir..Ben siteye bi girdim ürünler o kadar güzel ki kendimi alamadım ..Melten Hanım a bu kampanya içinde teşekkürlerimi sunuyorum..
Öncelikle bir kaç model gödtermek istiyorum sizlere…


Kampanya sonunda bir kişiye kendi seçeceği çanta hediye edilecektir..Kazanmak için yapmanız gerekenler ise çok basit..
1.Kampanyayı blog,facebook veya twitterde duyurun.
2.MELOŞHOP facebook  sayfasınız beğenin ve sayfa linkini ve bir ürünü profilinizde paylaşın..
3.Son olarak linklerle beraber buraya yorum bırakın..
Herkese bol şanslar..Kargo değerli firmamıza aittir..

1 yorum: